Zasedací místnost a prostor pro akce


KALENDÁŘE REZERVACÍ ZASEDACÍCH MÍSTNOSTÍ NALEZNETE ZDE.

POKUD JSTE SE ROZHODLI PRO PRONÁJEM ZASEDACÍ MÍSTNOSTI:

  • ČLENOVÉ Locusu: Podívejte se na návod, jak rezervovat zasedačku. (Členové si rezervují místnosti sami.)
  • OSTATNÍ: Můžete vyplnit žádost a smlouvu zde.

Ceník* (včetně 21% DPH)

 
 ČlenovéNe-členové

Ne-členové
1/2 dne (4 hodiny)
Ne-členové
1 den (8 hodin)
Velká zasedačka
120 Kč/hod 300 Kč/hod
 960 Kč 
+ 220 Kč/hod navíc
  1.500 Kč
+ 120 Kč/hod navíc
Malá zasedačka
 120 Kč/hod 225 Kč/hod
  720 Kč 
+ 165 Kč/hod navíc
   1.125 Kč
+ 120 Kč/hod navíc
Prostor pro akce
 300 Kč/hod 600 Kč/hod
  1.920 Kč 
+ 440 Kč/hod navíc
   3.000 Kč
+ 300 Kč/hod navíc

*V případě zrušení rezervace zasedací místnosti nebo místnosti pro akce nás prosím kontaktujte minimálně 24hodin v předstihu. Pokud tak neučiníte, budou Vám účtována plná částka rezervace!

 
Zasedací místnost

Naše zasedací místnosti pohodlně usadí 10 lidí případně více, pokud organizátorům nevadí přeplněný prostor. Prostor je vybaven flipchartem, bílou tabulí a dataprojektorem. Za příslušenství neplatíte žádné poplatky navíc. 

                                                          





Malá zasedací místnost

Pořádáte privátní koučovací setkání, učíte malé skupinky studentů nebo hledáte prostor pro osobní konzultace? Rezervujte si naši malou zasedačku. Kapacita: ideálně pro 4 osoby.





Prostor pro akce

Locus Workspace může hostit i větší eventy (od 60 lidí a více) v hlavním prostoru. Tyto akce je možné uskutečnit ve večerních hodinách (od 19:30hod) a o víkendech. Členům Locusu musí být zachována možnost pracovat v ostatních částech prostoru i během konání akce. Rezervace celého prostoru je platná až po udělení souhlasu managementem Locusu.



Členové Locusu

  • Členové mohou využívat zasedací místnosti soukromě, bez rezervace až na PŮL HODINY dle potřeby, za podmínky, že místnost není rezervovaná někým jiným.
  • Pro VEŠKERÉ užívání zasedací místnosti přesahující 1/2 hodinu je nutná rezervace (dokud jsou v prostoru i ostatní lidé, kteří by *mohli* chtít zasedačky využít). 
  • Každý člen získává měsíčně určitý počet hodin pro bezplatné užívání zasedací místnosti, v závislosti na svém typu členství (pro více informací o členství klikněte zde).

Nečlenové a členové s jednodenní/desetidenní vstupenkou

  • Nečlenové a členové s denní vstupenkou si mohou rezervovat zasedací místnost osobně v případě, že je manažer přítomen v kanceláři, nebo na základě elektronické domluvy.
  • V případě, že si rezervujete zasedací místnost na dobu, kdy manažer nemůže být v kanceláři přítomen, je zapotřebí, abyste předem navštívili prostory a dostali klíče. Budete potřebovat 2 200 Kč na vratnou zálohu: 1 200 Kč na klíče, 1 000 Kč záloha na vrácení zasedací místnosti a kuchyně v původním stavu.  
  • Zasedací místnost ani prostor pro akce NEJSOU obsluhovány: očekává se od Vás, že v době příchodu svých hostů budete reagovat na zvonek a sami jim otevřete dveře, budete respektovat členy Locusu pracující v prostorách, dodržovat pravidla Locusu a dle potřeby sami rozvěšovat informační plakáty po budově. Káva a čaj je k dispozici, ale příprava a zajištění cateringu opět závisí pouze na Vás. 
  • Pokud plánujete využívat zasedací místnost opakovaně, doporučujeme zvážit Virtuální členství, které by Vám mohlo jak ušetřit peníze, tak i poskytnout další výhody členství a snadný přístup.
Víte o akci, ze které by členové Locusu mohli těžit? Dejte nám vědět! Mohli bychom ji zdarma hostit.